Lista sklepów, które nie robią problemów z reklamacją

Kwiecień 26, 2012

Złota lista sklepów, w których bezpiecznie można kupować.Zgodnie z sugestią jednej z czytelniczek, postanowiłam stworzyć listę sklepów, które nie robią problemów z reklamacją towaru i od tej pory kupować tylko w nich.

Nie dlatego, żeby rozpruwać spodnie co miesiąc i wymieniać na nowe, albo przypalać buty żelazkiem/ zdrapywać z nich skórę przy blasku świec, kiedy znudzi mi się ich kolor.

Ubrania zawszę kupuję bardzo ostrożnie. Czasem tygodniami szukam idealnego fasonu…nie chcę tracić kolejnych tygodni na odzyskiwanie swoich pieniędzy od sklepu.

Na początek ja wymienię dwa sklepy, a Wy dodawajcie w komentarzach swoje. Tylko takie, w których reklamacja przebiegała bez problemu. Za kilka dni połączę wszystkie komentarze w jedną listę. Mam nadzieję, że będzie przydatna.

Kiepskich przypadków nie wpisujcie, większość znajduje się pod tym wpisem.  Stwórzmy przyjazną listę.

Podsyłajcie notkę swoim znajomym, może oni też mają jakiś warty uwagi sklep do dodania.

1.H&M – reklamacje uwzględniają bez paragonu i od ręki (tzn. nie czeka się 2 tygodnie). Jedynym minusem jest to, że oddają pieniądze na bon upominkowy, a nie gotówkę.

2.Parfois – reklamowałam tam kiedyś kozaki. W obcasie zrobiła się wielka dziura. Po 2 tygodniach bez problemu odzyskałam pieniądze.

3…?

Wasze propozycje:

Pull&Bear

ZARA

IKEA

Cubus

Deichmann

 

ps. Ponieważ często poruszam tutaj tematykę związaną z tzw. „kulturą sklepów i sprzedaży”, wszystkich zainteresowanych większą ilością informacji na ten temat, odsyłam na bloga jestKultura, gdzie jest  cały dział „kultura pracy” <klik>